Ya Rabb..

Ya Rabb..

Thursday, May 10, 2012

Induksi 2012

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum..

Tempat : Casa Rachado Beach Resort, Port Dickson
Tarikh : 8-10 Mei 2012

Alhamdulillah, akhirnya settle jgk kursus induksi selama 3 hr di sana..syukur alhamdulillah sebab saya dengan kwn2 yg seramai 81 org seluruh melaka ni dpt harungi semua aktiviti dan yang paling penting Ujian Akhir Kursus (UAK) dengan jayanya..sama-sama doa moga semua lulus tuk pengesahan jawatan dan xde yang mengulang bagi kumpulan kami, kohort 1 2012 ni..insyaAllah..dan alhamdulillah saya syukur sangat2 sebab sepanjang exam saya xde muntah2 ng pening..dapat jwb dengan lancar dan idea mencurah2..hehe..sebab mmg risau gak la..seawal 5 pg dah terjaga sebab nk muntah2..teruk gakla kan..dahla malam tu tidur awal..org lain dok study, saya dah terbaring kat katil sbb badan dah xlarat, dah lemah sgt bila segala isi yg mkn keluar melalui muntah2..apa yang sempat buat pas ceramah last smlm, balik wt nota sket, solat isyak dan solat hajat, terus tidur..tapi berkat doa suami, umiabi, keluarga, apa yang saya baca sume masuk dalam exam..alhamdulillah..(leh senyum puas2)

Apapun, pengalaman 3 hari kt sini memang best..tempat yg cntik, beach view dr balkoni bilik, nyaman, bilik yg best, kwn2 pn ok (sy group 2 tuk presentation, kak nina ckp group kami group ibu mengandung sbb paling ramai ibu sedang hamil dlm group ni), dan x lupa mknn resort ni pn best..cuma hari last, dinner ng breakfast pg tu perut dan tekak dah xdpt terima..huhu..sadis..tapi xpela..ujian tuk ibu mengandung ni besar pahalanya kalau kita tidak mengeluh..=)

geng ipda : ecah, zue, saya dan kak zaza=)
Cantik dan nyaman
sesuai tuk percutian keluarga ^_^
Wassalam

No comments:

Post a Comment