Ya Rabb..

Ya Rabb..

Friday, June 15, 2012

Menganyam bahagia

Bismillahirahmanirahim..
Assalamualaikum.rakan2 blogger semua..

~No more tears~


Menganyam detik bahagia?wah, touching tul tajuk entry atas kn..biasala, hati tgh berbunga2..syukur dgn nikmat Allah yg x terhingga..dah lama simpan impian ni, tgl bersama-sama incik darling, dan jalani hidup berumahtangga seperti org2 lain..alhamdulillah, alhamdulillah..=)syukur sgt sbb terjaga je pg2, hati rasa tenang tatap wajah lena suamiku yg encem tu kt sebelah..sesuatu yg diimpikan setiap isteri..lg 1,sy mmg ske tgk abg klu dia dok dpn cermin, tgh bersiap2 nak gi keje..tatap lama2 smbil senyum..dlm hati mst berbisik.."bertuahnya aima nazihah ni dpt suami sebaik abg"..ms tu, mst abg buat muka malu2 sbb kte perhatikan dia..then bila abg tnye kenapa..sy juz jawab, i love u darling..abg senyum dan balas, love u so much darling..berbunga2 hati den ni..hihik^_^..
hmm..life skrg begitu bermakna..akan saya hrgai srtiap detik bersamanya..ecewah..yg penting, skrg, no more tears..


~ Sekolah~



Yeeyy..i love my new school..Sekolah Kebangsaan Kg Bedal, Kuala Krai..cme jauh sket..62km kot, seawal kul 6.15pg dh kne gerak gi skolah..tp alhamdulillah, first day melangkah masuk ke sekolah ni, sumenya berjalan lancar..siap bg ucapan kt assembly lg..dpt tgk muka2 ank2 kck sk kg bedal ni..teruja kot sbb dpt tcer baru yg comel ni..opss, terlebih plak..hehe..apa pun alhamdulillah, minggu pertama berlalu dgn jayanya. anak2 kt sini masih tinggi dgn budi bicara dan nilai hormat pd guru2 nya..ckgu2?alhamdulillah msh dlm sesi adaptasi nk ingt nama akak2 dan abe2 kt situ..hehe..al maklumla kita ckgu paling muda..^_^dorang pn baik2..mcm ckgu2 sk bndar hilir..tmpt jatuh lg dikenang, inikan plak tempat first posting..huhuk

~ Ibu dan baby ibu~

Alhamdulillah, minggu ni nk msuk 15weeks dh..dh lps first trimester honeymoon..yeyy..hmm..morning sickness?makin berkurangan..ingatkn masa cuti aritu dh ilang dh..tp msuk minggu sekolah start semula uweeks2..huhuk..sabar jela..tp yg bestnya, bila pening, incik darling setia tuk picitkan, bila muntah, incik darling setia tuk urut2 belakang..terharu2..terasa kasih sayang yang melimpah dr darling..tq sayang..ayg syg sgt darling..alhamdulillah gk, dah dpt minum susu tiap pg dan mlm dgn jayanya skrg..xde mual2 tgk susu mcm awal2 aritu..syukur, Umar ibu ayah leh dpt kalsium yg baik..hehe..

okla..setakat ni dulu entry kali ni..pnt nk taip pnjg2..ibu kne byk rht, xleh tdo lwt2..x sabar nk tunggu darling balik keje pagi esok..hmm..nak masak apa ye brkfast esok?^_^

take care..wassalam

2 comments:

  1. Alhamdulillah..~~ :)

    jaga diri baik2 ye kak ma..

    ReplyDelete
  2. tq my dear..insyaAllah doakan kakma=)

    ReplyDelete