Ya Rabb..

Ya Rabb..

Thursday, March 24, 2011

Bila kesudahannya..

Bismillahirahmanirahim..

Dah lama x post pape kt blog ni..tapi jjurnya seminggu dua ni ati benar-benar dihambat sayu..saya kerap termenung akhir2 ni, cepat benar sensitifnya..dan cepat benar airmata kuanya..huhu..

Ntahlah, dulu berkobar2 tuk jd seorang guru..tapi realiti skrg, mcm nothing..buat Lp, msuk kelas, berdepan ng pupils, then kua klas mcm biasa je..rs kosong..x serancak ms prktikum dulu.. dulu, enjoy, x sbr2 tiap kali nk msuk klas..huhu..

Dan sekarang, samar-samar sebenarnya..mana puncanya? tapi yg pasti, salah satu sebabnya jiwa saya kosong..physically, mmg nmpk kuat, slalu tsnyum..tp dalaman ni sakit..sebulan lebih da bertahan..tapi skrg saya x mampu..dan sy x dpt nk selindung lg..arini ramai yg menegur..sy x sedar sebenarnya cmne diri sy..tapi tgh2 cek buku bdk2, airmata mngalir..sy rindu..rindu yg amat..mujur tiada sendu..tp ada kakak2 yg perasan.."nape aima?rindu suami ye?..kt kntin, mkn skadr mkn..sy xde mood nk bborak..kuis2 mknn dan tolak pggan ketepi..bila ada yg mnegur, sy juz mmpu tsenyum..dan kata tiada apa2..tapi hakikatnya..i'm not strong enuf!='(

saya rindukan dia, saya rindukan umiabi, fmly..saya x ske bjauhan ng org2 sy syg..sy x kuat..lebih2 yg mnyedihkan minggu ni, sy mmg xdpt nk isi e-tukar..sbb tiada no gaji lg..hncur harapan yg bersisa tu..hancur, punah sume angan2..Ya Allah..napela iman ni terlalu tipis hinggakan ati membentak2..sampai bila sume ni..bila kesudahan airmata ni..='(


2 comments:

  1. sabar kak ma...
    el pon rasa gitu..
    berjauhan dgn suma org yg el syg
    kak ma xpe, duk umh ramai2.. el ni??? sorang2 je.. lg sedia2 trasa kosong.. no famili, no sweetheart, no friends... i'm alone... sgt2 sunyi

    ReplyDelete
  2. ye el..kakma ptut bersyukur. abe yean pn sokmo oyat gtu..dugaan yg kakma face x sehebat org2 lain..tp ntahla..makin hari makin lemah rasanya..makin rapuh..

    thanks el..sbb sedarkn kakma..rindu kt el..=(

    ReplyDelete